De BUMP is een multifunctioneel kopieerapparaat waarmee je kunt kopiëren, printen en scannen in zwart-wit of kleur en op A4- of A3-formaat.

U kunt afdrukken vanaf elk door de bibliotheek beschikbaar gesteld werkstation (met uitzondering van catalogus-pc's).

Al deze handelingen moeten worden uitgevoerd met uw studenten-/personeels-/toegangspas.

Als u nog in het bezit bent van een oude kopieerkaart, kunt u zich hiermee melden bij de receptie. Het resterende saldo wordt zo snel mogelijk overgemaakt op je Netpay-account.

Tarieven

Als u student of bibliotheekgebruiker bent, worden alle betaalde transacties direct van uw account afgeschreven.

Als u medewerker bent, worden de transacties van uw afdeling afgeschreven. U hoeft uw account dus niet op te waarderen.

• Prints en kopieën

Prints kosten €0,10 in zwart-wit en €0,20 in kleur.

• Scans

Het multifunctionele kopieerapparaat kan ook gratis een document scannen en per e-mail verzenden. Er is een procedure voorzien in de buurt van de machine.

Hoe kan ik toegang krijgen tot mijn account, herladen of mijn geld terugkrijgen?

Raadplegen en opladen

Je kunt je account raadplegen en opladen via myNetpay. Opwaarderen kan ook via de PinPoint terminal bij de receptie van de bibliotheek. Er is een gids beschikbaar.

Alle opwaardeertransacties worden gedaan met een bankpas.

De terugbetalingsaanvraag wordt gedaan via een formulier.

Het multifunctionele kopieerapparaat gebruiken

In de gids vind je alle informatie die je nodig hebt om optimaal gebruik te maken van het multifunctionele kopieerapparaat. Een QR-code die toegang geeft tot de gids is ook beschikbaar op de consultatiestations.

Etudiant à la bibliothèque