Hybride onderwijs is een innovatieve fusie van face-to-face en afstandsonderwijs, die de traditionele contouren van het onderwijs opnieuw definieert. In het hart van deze overgang spelen leerkrachten een cruciale rol, omdat ze niet alleen kennis aanbieden, maar ook hun ervaring en aanpassingsvermogen. Aan de hand van getuigenissen van leerkrachten worden hun uitdagingen toegelicht. Naast deze verkenning zijn er leermiddelen beschikbaar om leerkrachten te ondersteunen in hun zoektocht naar efficiëntie en innovatie. De "Midis Enseignement à distance" zijn ontworpen om een forum te bieden voor het uitwisselen van ideeën en het delen van expertise.
Getuigenissen van leerkrachten
Asynchroon afstandsonderwijs, live lesgeven of het geflipte klaslokaal, ga op ontdekkingstocht naar verschillende vormen van hybride onderwijs.
![fasef etudes](/sites/default/files/styles/2col_media_content_xxl/public/2024-04/ff-e-enseignement-master-specialisation.jpg?h=90a69e62&itok=q7idpHZL)
Leermiddelen
Deze leermiddelen zijn het resultaat van samenwerking tussen de ICTE-unit en het PUNCH-team.
![Etudiants à la FASEF](/sites/default/files/styles/2col_media_content_xxl/public/2024-05/20240219_sciences_education_sp_30.jpg?h=c2bf6ed5&itok=axQHL21o)
Midis Afstandsonderwijs
Uitwisselingen over hybride of afstandsonderwijs aan de Universiteit van Namen en elders.
![Etudiants à la FASEF](/sites/default/files/styles/2col_media_content_xxl/public/2024-05/20240219_sciences_education_sp_93.jpg?h=c2bf6ed5&itok=D5B8swYt)
De overlevingskit, beschikbaar op aanvraag, is gezamenlijk ontwikkeld door de Cel TICE, het PUNCH team en de DET om de directe gevolgen van Covid19 op te vangen.