De Faculteit Onderwijs- en Opleidingswetenschappen (FaSEF) wordt aangestuurd door verschillende advies- en besluitvormingsorganen.

Administratie

De faculteit wordt bestuurd door een decaan en een vice-decaan. Om hen te helpen bij hun vele taken worden gemeenschappelijke diensten, een administratief en academisch secretariaat en besluitvormings- en overlegorganen opgericht:

  • de faculteitsraad, die het facultaire beleid bepaalt
  • het faculteitsbureau, dat de faculteitsraad voorbereidt
.

Geïntegreerde diensten

  • De Eenheid ICTE

De ICTE Eenheid voert missies uit op het gebied van informatie, training, advies en ondersteuning voor het ontwerp en de productie van onderwijsproducten en -systemen met behulp van informatie- en communicatietechnologieën. De eenheid is ook verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van onderwijs- en licentietools en voor het onderhoud en de ontwikkeling van het onderwijsplatform WebCampus.

  • PUNCH

Het PUNCH team ondersteunt docenten, assistenten in hun innovatieve pedagogie door pedagogische trainingen aan te bieden, docenten de kans te geven hun inspirerende pedagogische experimenten te presenteren en docenten te ondersteunen in hun pedagogische ontwikkelingsprojecten.

  • De service voor optisch lezen

Dit biedt een service voor het markeren van examenopgaven en het verwerken van enquêtes door optisch lezen intern en extern.

  • De Cellule interfacultaire d'appui pédagogique

De Cellule interfacultaire d'appui pédagogique (CIAP) biedt studenten aan de Universiteit van Namen methodologische ondersteuning in verschillende vormen: voorbereidende cursussen, individuele en groepsondersteuning, leermiddelen en de MOOC "Streef naar succes - word een superstudent".

  • Ondersteuning

Pedagogische ondersteuning voor houders van programma's voor permanente educatie : In combinatie met administratieve ondersteuning en ondersteuning op het gebied van promotie binnen een inter-service platform voor permanente educatie, biedt de pedagogische ondersteuning voor UNamur-aanbieders van permanente educatie zowel een reflectie op het ontwerp, de operationalisering, de uitvoering en de evaluatie van CE-programma's.