NaDI-CeRCLe werkt als internationaal erkend centrum samen met gerenommeerde universiteiten in België en in het buitenland, en met mensen uit de praktijk van verschillende industrieën en publieke en non-profitorganisaties. Deze samenwerking bevordert een rijke uitwisseling van ideeën en innovatief onderzoek op het gebied van marketing en servicemanagement.

Het NaDI-CeRCLe onderzoekslaboratorium onderhoudt actieve en bevoorrechte samenwerkingsverbanden met verschillende prestigieuze instellingen zoals, onder andere, UCLouvain, Université Paris-Dauphine, Universiteit Gent, Universiteit Antwerpen, Fordham University, Universiteit Maastricht, Texas State University, Universiteit van Canberra, Universiteit van Cambridge en de Universiteit van Surrey

Het NaDI-CeRCLe onderzoekslaboratorium werkt ook nauw samen met het Louvain Management Research Institute (LouRIM) aan de UCLouvain, in het bijzonder met het Centre of Excellence for Consumer Relations and Responsible Marketing (CERMA). In 2010 leidde deze samenwerking tot de oprichting van een gezamenlijk onderzoekslaboratorium, het Center on Consumers and Marketing Strategy (CCMS).

Het NaDI-CeRCLe onderzoekslaboratorium heeft ook een leidende positie in zijn onderzoeksdomeinen en is goed ingeburgerd in verschillende internationale gemeenschappen en verenigingen, zoals AFM French Marketing Association, AMA American Marketing Association, SERVSIG of PDMA.

Het NaDI-CeRCLe onderzoekslaboratorium is ook officieel erkend als Centers for Service Research door de prestigieuze verenigingen American Marketing Association en SERVSIG.

Collaborations Cercle

Internationaal erkend als toonaangevend onderzoekscentrum door AMA-Servsig Leidinggevende posities in verenigingen (AFM, AMA-Servsig, ISPIM, etc.)

.
Logo Servsig

Ontdek het NaDI-CeRCLe onderzoekscentrum

SVG

Uitmuntend in onderzoek

Inhoud bekijken
SVG

Impact

Inhoud bekijken
SVG

Geschiedenis

Inhoud bekijken
SVG

Partners

Inhoud bekijken
SVG

Neem contact met ons op

Inhoud bekijken
SVG

Leden

Inhoud bekijken