Gepassioneerd door de wetenschappen, met name scheikunde, maar ook geïnteresseerd in contact met patiënten, was farmaceutische wetenschappen een voor de hand liggende keuze voor mij. Vanaf het eerste jaar werd ik ondergedompeld in de boeiende wereld van de farmacie dankzij stimulerende cursussen.

Wat mijn studentenleven nog meer de moeite waard maakt, is de bevoorrechte ligging van de universiteit in het hart van de bruisende stad Namen. Deze nabijheid biedt niet alleen een ideale omgeving om te studeren, maar geeft me ook de kans om te profiteren van de vele activiteiten die de stad te bieden heeft, van uitstapjes in de buitenlucht tot culturele ontdekkingen.

Ik ben er trots op bij UNamur te horen, een universiteit op mensenmaat waar elke student profiteert van een bevoorrechte relatie met zijn of haar docenten. Deze nabijheid bevordert interactief en gepersonaliseerd leren en versterkt onze inzet en motivatie in een even rijk als streng curriculum.

Benjamin Cabaraux
Studentenambassadeur Farmacie