Studeren bij UNamur betekent genieten van een warme en gastvrije sfeer. Je voelt je snel thuis in Namen. De leefomgeving is geweldig om te studeren, maar ook om uit te gaan en plezier te maken.

Ik waardeer vooral de kameraadschap die zich in de loop der jaren tussen studenten ontwikkelt. We zijn niet met veel, waardoor het makkelijker is om de mensen te leren kennen die bij onze opleiding betrokken zijn.

Ik ben biomedische wetenschappen gaan studeren om op een dag een bijdrage te kunnen leveren aan het onderzoek naar genetische ziekten. Naar mijn mening zijn biomedische wetenschappen de beste manier om dit te bereiken en UNamur biedt mij een kwalitatief hoogstaande opleiding die veelbelovende perspectieven voor de toekomst opent.

Camille Valenza
Studentenambassadeur biomedische wetenschappen