Aan de Universiteit van Namen bewijzen de professoren ons dat we belangrijk zijn in wat we doen en dat we de gestelde doelen kunnen bereiken.

Als onderdeel van mijn filmcursus heb ik Belgische regisseurs uitgenodigd om hun ervaringen te delen in Quai 22. Het was een groot succes! Het evenement was een groot succes! Quai 22 is een auditorium dat is omgetoverd tot een cultureel centrum waar tentoonstellingen, demonstraties van videogames door computerwetenschappers en filmvertoningen plaatsvinden...

Door Italiaans te kiezen, kreeg ik de kans om 4 maanden aan de universiteit van Siena te studeren. Het was een buitengewone ervaring: mijn niveau Italiaans is aanzienlijk verbeterd en ik heb een nieuwe kijk op het leven gekregen, niet alleen wat betreft mijn benadering van bepaalde vakken, maar ook wat betreft het openstellen voor nieuwe horizonten, levenservaringen, gewoonten en culturen

Marine Fobe
Graduate in Franse en Romaanse talen en literatuur