Het onderzoekslandschap bij UNamur bestaat momenteel uit 11 onderzoeksinstituten en 9 technologieplatforms.

Onderzoeksinstellingen

11 onderzoeksinstituten bundelen en kruisbestuiven uiteenlopende vaardigheden rond een wereldwijd thema. Een aanpak die transdisciplinaire samenwerking en originele benaderingen in zowel onderzoek als onderwijs aanmoedigt. Alle onderzoekers worden uitgenodigd om zich aan te sluiten bij de onderzoeksinstituten van UNamur. Deze aansluiting moet jaarlijks worden verlengd.

Technologieplatforms

Onderzoeksactiviteiten worden mogelijk gemaakt door onderzoeksteams die zijn gegroepeerd in 9 technologieplatforms die uitstekende apparatuur, technische knowhow en baanbrekende expertise huisvesten. Deze platforms zijn niet alleen toegankelijk voor de wetenschappelijke gemeenschap, maar ook voor de industrie.

Zijn er vragen?

Onderzoeksadministratie