Aanvragen voor accommodatie

Identiteit
Wettig adres
Registratie
Als je niet van plan bent om aan de Universiteit van Namen te studeren, geef dan in de opmerkingen aan welk type studie je van plan bent. Let op: studenten ingeschreven bij Unamur krijgen voorrang voor accommodatie.
Is je aanvraag al geaccepteerd?
Als je "nee" hebt aangekruist, leg dan uit waarom. Ter herinnering: accommodatieaanvragen worden verwerkt zodra je dossier in orde is bij het Registrar's Office. Als je studiekeuze een toelatingsexamen (geneeskunde) of een loting (diergeneeskunde voor niet-ingezetenen) vereist, laat het ons dan ook weten in de opmerkingen. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
Accommodatie boeken
Als je gaat studeren voor een Bac 1, kies dan tussen de Universitaire Residentie voor Vrouwelijke Studenten (RUEE), de Universitaire Residentie voor Mannelijke Studenten (RUE) of Carmel. We houden zoveel mogelijk rekening met je keuze. Als je tijdens het academiejaar een woning aanvraagt, kies dan "overig"; wij zullen je dan informeren over de beschikbare plaatsen.
Gewenste data
Voorbeeld: van 1 januari 2023 tot 31 maart 2023. Let op: een begonnen twee weken is een betaalde twee weken.
Gegevens van de contactpersoon in geval van nood
Wettig adres
Bankgegevens ( optional )

Deze gegevens worden opgeslagen door de Dienst Wonen en worden niet doorgegeven aan derden. Ze worden alleen gebruikt om de huurbetalingen te controleren en wanneer de huurwaarborg wordt terugbetaald.

Om je verzoek te kunnen verwerken, moeten de gegevens die niet als "optioneel" zijn gemarkeerd, worden ingevuld. Wanneer u dit formulier verzendt, worden de ingevulde gegevens naar UNamur verzonden en gebruikt voor de follow-up van uw verzoek. Voor meer informatie over gegevensbescherming en uw rechten