ADRE-ondersteuning

ADRE biedt ondersteuning in verschillende fasen van de totstandkoming van uw onderzoeksvoorstel (taakomschrijving, project, enz.).

Aanbestedingen / Overheidsopdrachten

Als bedrijf kan de Universiteit Namen reageren op aanbestedingen. Met het oog hierop en om te helpen bij het vervullen van deze formaliteiten, staan ADRE en de cel Overheidsopdrachten (CMP) ter beschikking van de leden van de instelling die administratieve bijstand wensen bij het indienen van hun kandidatuur.

Contractuele ondersteuning en juridische helpdesk op het gebied van onderzoek en innovatie

In het kader van de onderzoeks- en innovatieopdrachten van de universiteit doen zich veel juridische problemen voor met betrekking tot intellectueel eigendom. De juridische eenheid staat tot uw beschikking om samen met u te zoeken naar de beste manier om deze missies uit te voeren en u te helpen navigeren door de juridische arcana van onderzoek en innovatie, en om een serene omgeving voor de instelling te garanderen.

De helpdesk voor onderzoekers

De Helpdesk Onderzoekers is een dienst voor buitenlandse onderzoekers. Het is bedoeld om informatie en ondersteuning te bieden voor administratieve procedures (arbeidscontract, verblijfsvergunning, documenten, verzekering, enz.) met betrekking tot uw komst naar België, Namen en de Universiteit van Namen.

Icone help desk

Financiële controle van uw onderzoeksprojecten

De Research Agreement Management Unit (CGCR) werkt nauw samen met een "netwerk van vaardigheden op het gebied van onderzoeksovereenkomstbeheer" verspreid over de afdelingen en centra. Het CGCR ondersteunt sponsors bij het administratieve beheer van hun onderzoekscontracten/overeenkomsten.

Contact: cgcr@unamur.be

EURAXESS - Informatie en hulp

EURAXESS biedt praktische ondersteuning bij de administratieve formaliteiten voor onderzoekers die om professionele redenen naar het buitenland verhuizen.