Om accommodatie te krijgen in een van onze universitaire residenties, moet je eerst het relevante vakje aanvinken op het inschrijfformulier op "Mobility Online".

Uw verzoek wordt dan in behandeling genomen. Maar omdat het aantal beschikbare kamers beperkt is, biedt dit geen enkele garantie. Wij nodigen u daarom uit om te zoeken in de particuliere sector, met name via deze link: https://libiakot.unamur.be/..

Het internationale huis

Het "Maison Internationale" is een van de residenties van de Universiteit van Namen voor internationale studenten. Het biedt eenpersoonskamers, elk uitgerust met een bed, bureau en wastafel. De keukens en badkamers worden gedeeld en bevinden zich op elke verdieping. Elke verdieping biedt plaats aan 5 studenten. De maandelijkse huur voor een kamer in een universiteitsresidentie is ongeveer 365 € inclusief kosten.

La Maison Internationale

Om in contact te komen met het coördinatieteam dat verantwoordelijk is voor het "International House", ga naar hun website.

Meer informatie over de praktische aspecten

Verzekering

Frans als vreemde taal

SVG