Aspirant-mandaten

Acht onderzoekers hebben een aspirant-mandaat gekregen om te starten met promotieonderzoek:

• Ilario AMATO, Dorian HÈNE, Violaine PIENGEON en Camille PONSARD van de faculteit Wetenschappen,
  • Hadrien COUSIN van de faculteit Wijsbegeerte en Letteren,
  • Aline NARDI van de faculteit Rechtsgeleerdheid
  • Angela LÜLLE en Elena PEREZ VELASCO van de faculteit Economische, Sociale en Managementwetenschappen.

Het slagingspercentage van onze promovendi is 30%!

Postdoctorale onderzoeksbeurzen

Op het niveau van postdoctoraal onderzoeker is UNamur trots om acht nieuwe onderzoekers te verwelkomen voor een termijn van 3 jaar (slaagpercentage: 30%).

Deze zijn

• Andrea BONVICINI, Damien DETRAUX en Louise THINES van de faculteit Wetenschappen
  • Hannah DE CORTE, Angela COSSU, Silverio FRANZONI en Mounir HABACHY van de faculteit Filosofie en Letteren
  • Juliette CRESPIN BOUCAUD van de faculteit Economie en Managementwetenschappen.

De heer Vincent LIEGEOIS is bovendien bevorderd tot "Maître de recherches".

Télévie bellen

De Télévie-oproep heeft professor Carine MICHIELS in staat gesteld financiering te verkrijgen voor verder onderzoek gericht op het verbeteren van de radiotherapeutische aanpak voor het induceren van systemische anti-tumorimmuniteit na lokale bestraling.

Logo du Télévie - un coeur rouge

Subsidie voor wetenschappelijke publicaties

We moeten ook vermelden dat Benoît CHAMPAGNE en Carolin MAYER een beurs hebben gekregen voor wetenschappelijke publicaties (tijdschriften).

Gefeliciteerd!