Hier vind je alle nodige informatie en uitleg voor het indienen van een aanvraag bij de Universiteit van Namen via het inschrijvingsplatform.

Toelatingseisen

Toelatingseisen zijn specifiek voor elk opleidingsprogramma georganiseerd aan de Universiteit van Namen.

De procedure

  1. Raadpleeg de lijst met documenten die u kunt downloaden op basis van uw studiekeuze en status
  2. Rendez-op het inschrijvingsplatform
  3. Maak een gebruikersaccount aan met je persoonlijke e-mailadres
  4. Bevestig de aanmaak van je account in je persoonlijke mailbox (controleer je spam)
  5. Log in op het inschrijvingsplatform
  6. Vul het online formulier in en upload de gevraagde documenten
  7. Stuur je sollicitatie in
Inscriptions

Als je aanvraag online is ingediend, ontvang je een bevestigingsmail.

In elk stadium van de verwerking wordt u per e-mail op de hoogte gesteld van het gevolg dat aan uw toelatingsaanvraag is gegeven.

Uw aanvraag is geaccepteerd, wat nu?

Als uw aanvraag is geaccepteerd, ontvangt u per e-mail het volgende:

  • Toegangscodes voor de IT-middelen van de Universiteit Namen, inclusief je e-mailadres voor UNamur-studenten (het e-mailadres dat je hebt gebruikt om je account aan te maken op ons online inschrijvingsplatform),
  • Een ontvangstbevestiging van je inschrijvingsaanvraag,
  • Een uitnodiging om je inschrijvingsgeld te betalen,
  • Een lijst met eventueel ontbrekende documenten die je moet indienen,
  • Praktische informatie met betrekking tot de start van het academiejaar.

Met uitzondering van je toegangscodes wordt alle informatie naar je e-mailadres gestuurd. Controleer dus regelmatig je UNamur-mailbox.

Heeft u vragen?

Stel je vragen aan het team van Enrolment Services: inscriptions@unamur.be